Post by tuliniczeile on Mar 15, 2022 16:05:47 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkerointipeli (lisää tokeneita) ▞▞▞
▞▞▞ Dumb Ways to Die 2022 version ▞▞▞
Jos voisin antaa sille nollan, antaisin sen, koska se ei antaisi minun pelata ollenkaan, se olisi vain musta näyttö ja odotin jopa kymmenen minuuttia, mutta en silti latautunut, mitä te teitte tälle pelille , se oli ennen niin hyvä peli

Tämä tuo mieleen vanhoja muistoja, jotka olen unohtanut vanhetessaan yhä enemmän, voisin sanoa, että rakastan sitä, se viivästyy vain vähän pelin alkaessa, mutta kaikki muu on normaalia ja täydellistä, rakastan tätä peliä ja rakastan sitä edelleen ,Suosittelen lataamaan sen mahdollisimman pian, se on jopa offline-peli, joten voit pelata kaikkialla ja milloin tahansa, suosittelen kaikkia lataamaan tämän,5 aloittaa täydellisen pelin
👍☺😩👎
liian monta mainosta. En ole varma, onko haasteita tai minipeliä tarpeeksi ja peli on viihdyttävä
hieman ärsyttävää on se, että jos painat play uudelleen, sinun on aina katsottava mainos. pelinhallinta ja pelattavuus on pahin osa. ja joskus sytytä 5 kynttilää lyhyemmässä ajassa
Äänessä on ongelma. Joskus ääni vain katoaa. Se tulee takaisin, kun pidät tauon ja jatka, mutta se on todella ärsyttävää. Joskus pyyhkäisy ei myöskään toimi, ja merkkipelin jälkeen pitämiseen koskettamalla se ei koskaan lopu. Peli on hauskaa. Pyydämme sinua korjaamaan edellä mainitut ongelmat.
Yritin muutaman kerran ladata ja asentaa uudelleen, mutta se ei silti toimi. :/
Peli ei todellakaan alkaisi. Olin jumissa alkuperäisessä avaruusnäytössä ikuisesti.
Ihan liikaa mainoksia! Ja vois olla selkeemmät ohjeet mitä pitää tehdä?
Tämä peli on edelleen todella hauskaa ja koukuttavaa pelata. Ainoat ongelmat, joita minulla on sen kanssa, ovat kaikki mainokset. Toiseksi kolikkojärjestelmä on aivan liian epätasapainoinen. Jotta voit avata tiettyjä asioita, kuten harjoituspelit, asut ja vastaavat, tarvitset vähintään 2000 kolikkoa. Olen pelannut muutaman päivän ja tehnyt niin pieniä kolikoita, että tuntuu epärealistiselta haluta saada mitä tahansa haluamaani tavaraa, koska ansaitset niin vähän rahaa kerrallaan, vaikka asiat ovat todella ylihinnoiteltuja.
Ladatkaa
Tosi kiva!
hyvä hauska peli, liian paljon mainoksia ja liian nopea. Olen varma, että mainosyritykset rakastavat tätä peliä, mutta olen henkilö, en mainosyritys
Dumb Ways to Die Hygge varg
Pelkästään vaivan määrää tässä pelissä, rakastan sitä! Se sai monet ihmiset olemaan tietoisia junista ja monista muista tyhmistä tavoista kuolla. Muuten se on niin hauska peli. Rakastan avata uusia esineitä, uusia papuja, vaatteita ja jopa uusia pelejä. Suosittelisin tätä kaikille. Tämä peli ansaitsee 5 tähteä!
Tämä on todella hyvä peli, kun pelaan tätä peliä, se ei tee sinusta lautaa. Olen todella sitä mieltä, että pelissä on yksi tai kaksi bugia täältä tai sieltä, mutta muuten se on SUPER mahtava peli. Minulle se opettaa sinua olemaan tekemättä noita asioita ja tilanteesta riippuen voit käyttää sitä nähdäksesi kuinka päästä eroon asioista Grafiikat ovat AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kā kākaista väreistä NIIN selkeää, että värit eivät muutu, rakastan myös tätä peliä, koska hahmot ovat Hauska näköinen minusta aiheuttaa kyllä, mutta suosittelen ehdottomasti
Pelasin tätä peliä todella nuorempana. Siitä on aikaa, kun nautin siitä, ja minun on sanottava, että kun se ladattiin, olin pettynyt. Tämä peli yrittää kovasti olla viihdyttävä, he ovat lisänneet avatareja, minipelejä, päivittäisiä haasteita, ja peli on menettänyt kipinänsä. Kaipaan perusversiota, jossa pelaat pelejä saadaksesi pisteitä, jotta voit kerätä hahmoja. Tämä oli ehdottomasti dramaattinen muutos, joka vaikutti pelin laatuun, mutta tämän sanominen ei muuta edes mitään.
Ihan hyvä😞
Tämä peli on hyvä. Mutta en pitänyt siitä paljon, koska joskus näyttö tyhjenee ja menetät yhden pelastusköyden. Tämä on pelin ongelma, jolle en antanut tälle pelille 5 tähteä
Ihan naurettava määrä mainoksia. Paljon yritystä ja erehdystä. Ei kannata käyttää aikaa.
Tämä peli on niin hyvä, ettei sen kummempaa ole. se on kuin pulmapeli, mutta mukava peli. Etsin haastavaa peliä ja nyt löysin sen, tämä peli teki päiväni!!!
Tämä peli on loistava ajanmurhaaja ja erittäin hauska! Minä ja sisarukseni pelaamme sitä ja nauramme hyvin. Ja emme todellakaan saa tehdä sitä koko ajan. Mutta kaikki tämän pelin takia!! Hienoa työtä!!!😊😊
Joku taso on vähän vaikea, mutta peli on niin hauska...mielestäni se on erittäin hyvä peli ja jokainen voi ladata sen...
Mielestäni peli on ok, siinä on hyvä konsepti, mutta mielestäni se, mikä ei tee ihmeellistä, on se, että jos et tiedä kuinka tehdä jokin haasteista, kuolet. Esimerkiksi pesukone on erittäin kova ja siinä ei ole kuvausta miten se tehdään, ja olen pelannut tätä peliä muutaman viikon ja silti kuolen siihen.
Ennen rakastin mut ei oo enää lemppari. +Jos lentokonetilaan tai netti pois päältä ei tuu main.

rakastan tätä peliä, sain pelata sitä kerran ja rakastin sitä, olin puhelimessani ja ajattelin, että anna minun ladata tämä peli... jos et halua lapsesi näkevän verta, en antaisi heidän pelata tämä peli...jos et halua heidän näkevän jotain, älä anna heidän pelata tätä peliä, mutta mielestäni tämä on hyvä peli, mutta tiedät, että sanoisin ehkä 10+ ehkä tälle pelille!!! se sanoo, että teini ja 10 on pohjimmiltaan preteen, mutta mielestäni se on hyvä peli!!!!😁
Moi
Ihan hyvä mut ei nii hyvä ku mun muut pelit😇
Muutin arvosteluani. Toki se silti (osittain) opettaa sinua olemaan turvassa, mutta sinun on ansaittava naurettavia määriä pisteitä avataksesi tasoja ja muita pelin esineitä. Mitä tapahtui harjoitusmoodille ja kolikoille? Ja thg e tavallinen tila, jossa oli minipelejä, etkä ollut jumissa pelissä 4 in a loop! Tuo ne takaisin.
1 pois siksi koska näppäimistö ei toimi! Mutta muuten hyvä!
Täysin huono kamala, ei hauskaa ollenkaan, olen pahoillani, mutta tämä on niin huono veli! ohjaaminen on aivan liian vaikeaa ja pelin halujen ymmärtäminen on perseestä, puhumattakaan peliä pidempiä lisäyksiä ja rahan saaminen on niin pirun vaikeaa. poista asennus
Latasin pelin nostalgiaa varten ja olin pettynyt, peli on hidas ja naurettavan kova ottaen huomioon, että se on lasten peli. Heidän mainosten määrä on hullu, pelasin offline-tilassa välttääkseni sen
Peli on hauska... mutta monet minipelit ovat ärsyttäviä. Mainoksia on myös aivan liikaa. Kaiken kaikkiaan hauskaa noin minuutin ajan, mutta sitten sovelluksesta tulee vain ärsyttävää ja tylsää.
Pidän pelistä paljon. Se on hieno ja koukuttava, mutta aina kun pelaat uudelleen, näkyviin tulee lisäys, jota ei voi ohittaa ja useimmiten se on loputon (silmukassa) ja sinun on sammutettava peli, jotta voit pelata uudelleen. Muuten se olisi saanut 5/5 tähteä... usko minua.
Onet Connect Pro Hjernetrim bpp
Dumb Ways to Die Casual games pnd
Tämä peli on nyt paska. Keskellä peliä on mainoksia. Se oli ennen hauskaa, mutta useimpia minipelejä en voi hallita
Peli peli on paska peli peli on paska Haista mursu Hei Hei haistakaa nyt mursu haista kakka
rakastan tätä peliä, se on mahtava peli aina hauska, mutta sinä veit vähän hauskaa, koska voit vain katsoa kappaleen napsauttamalla painiketta ja katsomalla sen itse pelissä, mutta nyt sinun täytyy mennä youtubeen ja tehdä se joten tämä on ongelma, jos olet offline-tilassa. Laita kappale takaisin peliin, oli niin hauskaa kuunnella kappaletta ja nyt en voi tehdä sitä, jos en ole verkossa, mutta se on loistava peli ehdottomasti yksi suosikeistani ja kiitos tämän pelin luomisesta, se on niin paljon hauskaa.
Tosi paska
Dumb Ways to Die 캐주얼 게임 xmio
Hauska peli niin paljon mainoksia minusta tuntuu, että jos he poistaisivat mainokset, se olisi paljon parempi. Muuten rakastan tätä peliä, mutta sen mainokset tavallaan pilaavat sen
Tämä sovellus on ottanut väärän käänteen, kun asensin sen ensimmäistä kertaa muutama vuosi sitten og-versiossa, se oli todella hauskaa pelata ja pelasin kirjaimellisesti tuntikausia joka päivä, mutta nyt on miljoonia tasoja, etkä tiedä mitä tapahtuu. se on täynnä mainoksia 5 sekunnin välein. Toinen ongelma, joka minulla on ollut, on se, että kun teet tasoa, yläreunassa oleva palkki kertoo, kuinka paljon sinulla on aikaa, kun se loppuu, peli ei estä sinua jatkamaan pelaamista. Päädyin tekemään tason. 5 minuutin ajan
Kaatuu muutamassa sekunnissa pelin avaamisesta. Galaxy s21